Kelloggs special-K

Som jag skrev igår så var gårdagen INTE rolig. Det kändes helt ok att gå upp på morgonen och jag valde att äta kräm till frukost efs det är det enda vi har utom smörgåsar som ju inte funkar. Jag ignorerade att min mage sa emot och det gick bra. Tills jag satt inne i föreläsningssalen. Då kände jag hur det blev akut, skyndande mig bort till toan som såklart var upptagen och försökte andas djupt. När toan blev ledig så var helt plötsligt illamåendet puts väck. Jag gick tillbaka till föreläsningssalen, åt en risifrutti och allt gick bra. Tills rasten. Såklart, när det är fullt med elever överallt, så vände sig magen ut och in (yes, jag kände det) jag paniksprang till toan vilket jag inte hann. Därefter följer en otrevlig liten episod som jag inte vill gå in närmare på, tills jag kom in på en av de 3 toaletterna (yes sir, 350 elever, 3 toaletter) och kunde fräscha upp mig. Jag tror faktiskt att ingen lade märke till det dock, vilket känns skönt.
Jaja, jag insåg att det absolut inte funkade för jag mådde fortfarande lika illa så jag stapplade upp till universitetet så jag kunde ta campusbussen igen. Innan det så hände det igen, men jag slapp det iallafall på bussen.
Vilken by the way INTE hade säkerhetsbälte på platsen längst fram. Jag vill inte riskera att med all säkerhet dö vid en krock så jag fick sätta mig bakom chauffören och se ingenting istället

Är det inte lag på att ha bälten längst fram?

Jag klarade mig utan mer än ett jäkla illamående på bussen och när jag kom fram så mötte Oskar mig, vi åt och gick hem. Sedan låg jag i horisontellt läge i princip hela dagen och kvällen och mådde illa-inte-mådde illa-inte.

Jag har tröttnat på det här nu.

---

Det är nämligen så att jag inte kan äta en viss sorts frukost i mer än ca 2 veckor. Först var det rasker med mjukost, sen var det rågrut med ost och smör, sen var det rostat (det var tvunget att vara vitt) bröd med smör och gurka, sedan kräm.
Nu fungerar uppenbarligen inte kräm längre så vi var tvungnga att fundera ut nån relativt nyttig frukost som jag inte ska må illa av, och då kom vi på att fil och special-k nog skulle fungera. Det har fungerat idag, jag återkommer om två veckor..


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

hej.. Nu har jag varit inne på mitt fvp.. allt gick bvra o det gjorde inte ont alls.. men efteråt blir man ändå orolig att.. oj bebisen kanske dog där inne.. men det kan den väl inte? då borde man väl kännt nått>??

2008-02-21 @ 09:39:10
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0