Bröllopet

Det är några som har frågat om de kommer att bli bjudna på bröllopet, men tyvärr så är det inte möjligt. Vi har bara bjudit familj och Frida, Niklas och Micke - vilka är så gott som familj för mig och Oskar.

Det är så himla många människor som vi skulle vilja bjuda, människor som betyder väldigt mycket för oss. Men vi har en väldigt tajt budget och inte särskilt mycket plats, så vi drog linjen vid familj för att inte såra någon.

Alla som känner att man hade velat bli bjuden, vi kan lova att vi verkligen hade velat bjuda dig/er.

Det är många som betyder så mycket, och det gör ont att inte kunna bjuda dem, men vi var tvungna att dra linjen någonstans.

Älskar er!

Kommentarer
Postat av: evelina

okejdå, men lova lägga upp bilder på er, annars blir jag lessen. :(
ni är ju mina första vänner som gifter sig ju.
kram evie

2008-02-28 @ 19:31:26
Postat av: Lisa Olsson

Vad kul att det blir i sommar, synd att man inte kan vara med men jag förstår... Vart blir det? Något bestämt?
Puss

2008-03-01 @ 17:48:03
Postat av: Anna

Har full förståelse för att ni inte bjuder alla.
Vilken kyrka har ni valt eller gifter ni er borgligt?

Har dock en liten fråga; kan man få komma på cermonin enbart?
Vill ju så gärna se er!

kram

2008-03-02 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0