BOOOM

Nu har det verkligen sagt BOOOM!!! Igår när jag träffade min basgrupp så sa dom oj! Vad stor magen har blitt sen i fredags!


414740-23

om man jämför med förra veckan så är det rätt stor skillnad!

image24


-----------------------------------------

Det är förresten en livlig liten knodd som bor därinne! I fredags kände jag första tydliga sparken (känns ungefär som om nån petar lite). Innan har jag känt mer som ett slags virvlande, nu är det klart på en punkt. Oftast samma.

Lill*n är igång på förmiddagen, em/kväll och om jag åker buss eller tåg. Jag vet inte om det är för att h*n blir irriterad eller tycker att det är lite disco ;)

På måndag får vi se honom/henne igen, det blir troligtvis sista gången innan h*n (hoppashoppashoppas) kikar ut i augusti.

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

samma med min mage mellan vecka 16+0 o 17+0 det sa bara POFF.. hehehe kul..

2008-02-26 @ 11:03:54
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Karin

JAG LÄNGTAR TILL PÅSK!!!!!!!

2008-02-26 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0