BLÄ

Jag har haft en hemsk dag som jag inte vill prata om så jag gör en lista istället för att göra mig själv glad.

FEMTON ÄR DU:
1. Snygg? För det mesta
2. Fet? Njet
3. Smal? Inte längre och inte på ett tag :D
4. En sportfåne? Ridfåne, icke annan sportfåne
5. Rolig? Mina vänner tycker det. Och jag
6. Sjuk? Alldeles lagomt
7. Feg? Nej faktiskt inte.
8. Törstig? Nja..
9. 15 år? +7
10. Rik? Nej!
11. Fattig? Inte direkt.
12. Smart? Yes ma'm
14. Retsugen? Alltid.
13. Shoppingsugen? Faktiskt inte
15. Saknad av någon? Yes, flera faktiskt ^_^

FYRA SKULLE DU:
1. Vilja vara längre? Iallafall 1 cm, vore roligt att vara 1.70 ist för 1.69
2. Vilja väga mer? Nej fast jag vill ju gå upp sisådär 10 kilo de närmaste 5 månaderna då..
3. Vilja ha sex med en kändis? Nej, jag är faktiskt inte ett dugg intresserad av det
4. Dricka dig full nu? Neje, varken jag eller Alion vill ha nån alkohol

ÅTTA KAN:
1. Du vifta på öronen? Neej.. jag försöker men det går inte
2. Du slicka dig på näsan? Nej
3. Du kolla i kors med ögonen? Ja!
4. Du låta bli att prata på 4 timmar? Jamen det är väl klart
5. Du vara på en fest utan att dricka? Klart jag kan, men ofta är det roligare att dricka lite. Dock inte vin...
6. Dina vänner lita på dig? Om jag kan lita på dem.
7. Du tänka dig att pierca dig i naveln? Varför inte!
8. Du suga? Suck... (Haha oj det blev faktiskt ett skämt, trots att det var tänkt som det svenska ordet suck.. :D ) Ja, det kan alla människor, annars skulle man inte överleva...

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsan?
2. Vara seriös eller rolig? Fast seriös när det behövs
3. Brinna upp eller drunkna? Då dör man av rökförgiftning.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina föräldrar är bäst!

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? Jag tycker om väldigt många just nu ^_^
2. Sol eller måne?
3. Vinter eller höst?
4. Soligt eller regnigt? Både och, annars tröttnar man vilket det än är
5. Är du uttråkad? Nej, jag är en sucker för listor så

OM MIG
1. Hur mycket är klocka just nu? Men det är väl inte om mej?? Aja, 17.26
2. Vart vill du bo? Helst i Karlstad men Ringdansen fram tills dess
4. Vill du gifta dig? Ja, om sisådär 3 månader
5. Är du kär? Very much!
6. Favoritårstid? Vår

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Ja.
2. Blivit kramad? Ja.
3. Känt dig fånig? Nej.
4. Saknat någon? Ja.
5. Ljugit? Faktiskt icke.
6. Haft sex? Nej.
7. Hånglat? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0