Be calm..../vilken klänning

Paniken som jag har känt den här veckan över att det är så himla mycket som vi ska göra helt plötsligt (som vi faktiskt inte fått reda på tidigare) börjar lägga sig lite nu.
Jag hade ett återfall igår (illamående/kräkningar osv) för första gången på en och en halv vecka, därför stannade jag hemma och läste istället för att åka buss till och från linköping och sitta på föreläsningar hela dagen. Jag hade egentligen velat gå iallafall på eftermiddagen men det kändes inte genomförbart att åka buss när jag mådde som jag gjorde. Så jag läste i etikboken istället. Nu känns det alltså lite lugnare, men inte lugnt. Jag är fortfarande jävligt förbannad för att det är så oorganiserat och att lärarna/handledarna inte vet vad som ska göras.

Jag har inte haft en chans att hinna träna igen och det kommer jag inte hinna idag eller imorgon heller. Det skulle isåfall vara om jag tränade kl fem idag (slutar fyra), men samtidigt så måste jag plugga en massa. Det blir inget ledigt den här helgen kan jag lova...
Samtidigt, jag har ju förbättringsarbetet där jag har sagt att jag ska träna 2 ggr bas/vecka till att börja med, och det är ju också skolarbete... HJÄLP! Visserligen tycker jag om att ha fullt upp men inte när det inte känns övergripbart.

Idag & imorgon har vi iallafall utbildningsspecifika dagar med inriktning på etik, så i em. ska vi träffa en sjuksköterska som ska berätta om etiska frågor i yrket osv. Jätteintressant!
Som tur är så slapp jag åka ut till Lindö eller ens sjukhuset, utan ett vårdhem 3 minuter härifrån, så jag hann gå hem och äta på lunchen! Yeyy!

-----

Vilken av dessa klänningar ska jag ha den 31 maj?

Zooma    Zooma

eller

Zooma    Zooma

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag röstar för den översta!! Den var superdupertruperfin!!!

Det kommer kännas så här i början, men snart lär du dig hur du ska hantera pluggtiden och vad som är viktagre än det andra. Men första tiden är alltid tung! Ring om du behöver prata =)

Puss

2008-02-07 @ 14:03:03
Postat av: Hanna

Den översta - lätt!

2008-02-07 @ 16:05:59
Postat av: Hanna

(dina bröst kommer inte få plats i den undre - moahahahahaaaa!!)

2008-02-07 @ 16:06:52
Postat av: Oskar

den översta! (som om man skulle väga säga emot Hanna och karin? :D)

2008-02-07 @ 16:33:02
URL: http://jagvillintehanagonsallad.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag måste också hålla med de föregående talarna...den översta var verkligen jättefin:)
Hoppas allt är bra med er där borta...Kramar

2008-02-07 @ 18:59:57
Postat av: Anna

Jag håller också på den översta! Otroligt söt!

2008-02-07 @ 19:13:48
Postat av: Anonym

den understa

2008-02-07 @ 21:43:30
Postat av: S

jag tror den den undre kommer vara finare till din mage då :)

2008-02-09 @ 17:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0