All the hearts day

Nu har jag kommit hem från ett träningspass - medel faktiskt! Det är så drygt att hålla på och pussla för att försöka hinna med baspass, som går högst ett per dag, så jag sket i det och tog ett medelpass ändå. Jag hade tänkt att jag inte skulle ta ut mig men det var inga problem! Styrkan var såklart förjävlig men konditionen var inga som helst problem! Jag blev väldigt förvånad, jag har inte gått på ett medelpass på 9 månader och så orkar jag medel utan problem! Det känns riktigt härligt.
Enda problemet var att jag faktiskt inte kan ligga på magen på det hårda golvet och göra ryggövningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra bra ryggövningar på alla fyra, jag vill ju att det ska ta lika mycket.
Ligga på mage i sängen går oftast bra, men det funkar tydligen inte på golvet.

Nu ska jag äta maten som Oskar lagat till mig (kassler, mos & sås) och sen ta ett lååångt bad och lägga silverschampoo i håret. Förhoppningsvis blir det ett alla hjärtansdagbad... ;)

Tyvärr så måste jag plugga sen efteråt.. Blä

And then there's soffan+Anna Skipper och sängen+Anne Holt Det som tillhör mig
Vardagslyx! (Inte Anna Skipper kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0