Going Strong

Hanna - det är svärmors fina bikini från Change :)


Imorse när jag vaknade så bestämde jag mig för att inte se den här sista tiden som en olidlig väntan, utan försöka att faktiskt se den som något positivt. Att njuta av vår sista tid ensamma tillsammans, den sista tiden vi faktiskt kan göra vad vi vill inom, tja, ganska snäva gränser. Om inte nåt väldigt hemskt händer så kommer han ju ut hel och hållen och vi KOMMER att få uppleva allt det där. Bara inte idag, eller kanske så snabbt vi skulle vilja.
Så det är ju faktiskt lika bra att försöka njuta av det braiga att han är kvar därinne.

Det är lite svårt när man går in på augustimammaforumet och 3 bebisar redan är ute och det är minst 3-4 till på g.. Då känns det jobbigt att det inte är vi, men det är bara att försöka gaska upp sig..

Vi var på stan idag för att köpa ny mobil till Oskar, hans stänger av sig mitt i samtal hela tiden och vi tänkte höra om de hade några bra erbjudanden på Telia. Det hade de, så han fick en jättefin walkmanmobil för 1 krona :)
När vi var påväg mot bilen så fick jag jättesuperdretaont i underlivet/ljumskarna/whatever så jag inte kunde gå, det lugnade sig när jag satt ner men gjorde fruktansvärt ont när jag gick, så det var bara att ringa till svärföräldrarna så de fick komma och hjälpa oss hem. Så nu blir det inget mer körande ensam med körkort för min del, det var inte nåt med sammandragningar eller så men man vet aldrig vilka krämpor som attackerar en och när..

Nu håller jag på och bakar kanel/vaniljbullar, mumsimumsi!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyckte inte det var din vanliga stil, men den var fin :-)

2008-08-06 @ 09:23:01
Postat av: Svärmor

Jättegoda bullar du bakade till oss alla på Stockfallet. Det finns några kvar till helgen.....:D

2008-08-07 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0