BF

BF idag, vi trodde ju att det var den 5 men enligt BM sa UL tydligen den 6 och det är ju bra, då har jag inte gått över tiden än :)

Fast det kommer jag att göra, har fått för mig att jag kommer att föda på måndag eller tisdag, vet inte varför men det bara känns så. I vilket fall hinner det knappast bli nån förlossning idag eftersom jag inte har några känningar whatsoever.

Vi var hos BM igår och huvudet är ruckbart nu istället för rörligt, så det går lite framåt iallafall. Jag tror inte att han kommer att fixeras. 
Vi låtsas att det betyder stort bäcken+litet bebishuvud = lättare förlossning ^_^
Hade iallafall bra blodtryck (105/70) Sf-mått 36 cm och hans hjärta slog i 125, vilket är ganska lågt men han har legat mellan 125-135 hela tiden så inget konstigt. Jag har också lugn puls så det är inte så konstigt.

Det går ganska bra med hela det här se positivt på att vara ensamma tillsammans-grejen, igår så satt vi hela em-kvällen och spelade supermario world på wii och det är så rooligt! Vi kommer göra det idag också, så länge vi inte har klarat det så är det lugnt att han håller sig borta :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad du skräms...bloggar inte på utsatt dag, jag var helt övertygad om att Sixten var påväg ut :-)

Vad skönt att du mår bra, känns som jag tyvärr inte kommer hinna träffa honom men det kommer ju fler tillfällen :-)

Kram

2008-08-06 @ 09:56:12
Postat av: Karin

Hahaha, du uppfyller ju mina fördomar om att förstföderskor oftare går över tiden! ;)



Min puls gick upp igår när mamma ringde, men hon hade ju inget spännande att berätta mer än att hon ska till Arild och Göteborg...

2008-08-06 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0