Walking on sunshine

Tjat, tjat - men GUD vilken härlig dag det är idag! När jag gick hem så såg jag mina första 5 "utslagna" björkar <3 Visserligen bara hundöron och inte några riktiga löv men jag älskar när just björkarna börjar bli gröna!
Det finns inget som att ligga och titta upp på klarvårgröna björklöv mot en knallblå himmel..

Jag tror att det gick bra på seminariet om den skönlitterära boken om omvårdnad, det var i tvärgrupp och det kändes tryggt och bra.

När jag kom hem så hade såklart Matilda tagit av sig sin strumpa men jag kollade såret och det ser superfint ut. Det buktar lite under men det är ju där stygnen ligger så det är ju inte så konstigt, det buktar under Shaylees yttre ärr också. Sen gick vi på en liten prommis runt parken i solen och de var så nöjda så.
Jag tror inte att Matilda vet att något har hänt, hon är helt opåverkad. Hon märker såklart att vi behandlar henne annorlunda och hon gömmer sig när man ska sätta på strumpan men annars är hon helt som vanligt.
Men jag antar att det kan dröja ett tag innan man märker nån skillnad, kanske hormonbalansen i kroppen ska stabiliseras osv?

Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sen är det dags att lägga sig i solen och plugga! LYX!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle också kunna ta av mig min strumpa, men det vore inte så snällt mot mina kollegor.

:-)
Puss

2008-04-22 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0