Tråk

Idag har vart en rätt jobbig dag, jag har inte direkt vart på topp.. sen läste jag förlossningsberättelser och låg bara och grät för att det är så lång tid kvar.. FYRA MÅNADER! Det känns som att det är hundra år sen vi fick veta att jag var gravid och det är fyra månader sen.. Suck, han kommer aldrig komma ut...

Hittade iallafall den här listan hos Crapmuffin så jag ska peppa upp mig lite :)

Namn: Sigrid
Piercingar: läppeliläpp + 4 i öronen och 2 i övre örat som inte har ngra hängen i. 
Tatueringar: 8 stjärnor, 3 på magen/höften och 5 längs ryggraden
Längd: 169 (jag har växt en cm i år :D )
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Ljusblönd, fast graviditeten har gjort min utväxt typ svart
Fräknar: jag tror att jag har 6 stycken eller nåt sånt
Vikt: 63
Motto: it's my time to shine
Kär: väldigt!
Vilken parfym använder du: good old hugo(boss)!

Senaste

Filmen du hyrde: HAHAHAHAHA oj det var ett tag sen.. förr gjorde vi det typ 2-3 ggr/vecka
Låten du hörde: nån av black eyed peas
Personen du ringde: hm.. Osbribb I think
Personen som ringde dig: mami
Person du tänkte på: hanni

För eller emot

Långdistansförhållanden: Inget för oss, men det är bra att vara ifrån varann ett litet tag ibland! :)
Utnyttja någon: Men det är ju dumt att göra det som ett mål..
Självmord: Lite konstigt att vara FÖR. Men jag har ingen rätt att döma.
Sex före äktenskapet: Hahaha här kommer en liten ekvation: Gravid i 6e månaden + Ska gifta oss om 2 månader = gissa för eller emot ^_^

Har du någonsin

Gråtit över en pojke: oändligt många gånger
Gråtit över en flicka: lika många tror jag
Ljugit för någon: jomen
Träffat någon från internet irl: yes, petter och jonte hade roligt...

Antal

Gånger du vart kär: Jag räknade en gång.. det är många iallafall.
Gånger ditt hjärta brustit: 4, och många gånger till men inte lika hårt
Hjärtan brustet på grund av dig: 4 som jag vet

Senaste

Boken du läste: Oskar på femman två (en skönlitterär bok om omvårdnad inför ett seminarium)
Personen du fick e-mail av: Nilla!
Personen du fick brev av: Aud :)
Personen du fick sms av: Amanda i min klass
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alla utom Eva på påsk!
Saken du köpte: Godis och nachochips till middagen

Övrigt
Vad har du gjort idag: Varit i skolan, kräkts, pluggat, ätit godis, badat, städat och tittat på lyxfällan.
Vad har du på dig: En schleten badrock som jag älskar!
Använder du hårspray: Inte så ofta
Håkan Hellström eller The Ark: Hm.. Håkan tror jag, iaf om det gäller konsert
Vad dansar du till: Gladmusik typ Pink, Black eyed peas osv.
Stockholm är: Inte direkt min favoritstad..
Göteborg är: Bra!
Kan du sjunga: Jess, men sämre än vanligt
Land du vill besöka: Just nu vill jag bara köra en sista minuten till kanarieöarna eller nåt.. vill sola och bada och äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0