PANK

Jag har precis köpt studentlitteratur för 1000 kronor. Det var PRECIS vad jag behövde! Verkligen. Speciellt som Oskar OCKSÅ måste köpa studentlitteratur för över 1000 kronor...

Jag fattar inte varför CSN inte kan ge 1000 kronor mer i januari och 1000 kronor mer i mars istället för 2000 mer i januari, eftersom i princip alla ju börjar nya kurser även i april??

Skit, den här månaden kommer inte bli rolig... Tur att vi redan lagt undan pengar för att kunna åka hem, efs Oskar ska på anställningsintervju i K-d på torsdag.

Vi ska iallafall iväg och titta på en lägenhet imorgon, och så har vi blivit erbjudna en till som vi ska försöka få komma och titta på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick inte titta på lägenheten, dumma hnab! Hoppas den är fin och att ni får den!

Jag är glad att jag pluggade när kopieringsställena fortfarande vågade kopiera litteratur... Om det är nån tröst! ;-)

Kram kram!

2008-04-02 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0