Monday, monday

Idag är en såndär dag när man bara inte vill gå upp... Visserligen somnade jag i tid igår och så, men jag är ändå dödstrött. Vi har föreläsning 8-10 och sen är det ett hål till 13, det är ingen idé att åka hem så kort vilket egentligen är rätt bra för då måste jag sätta mig och plugga i biblioteket.

Jag tränade ett baspass igår för första gången sen februari tror jag, och det gick väl bra antar jag.. fast, det är bara att erkänna - bas är inte särskilt upplivande. Det är så.. segt eller vad man ska säga. Samtidigt så är det ju bra efs det faktiskt är just så jag behöver ha det, men det är irriterande att gå ut från salen och inte känna att jag tagit ut mig. Jag har inte ens lite träningsvärk.
Det känns iallafall skönt att jag inte hade ngra som helst problem att göra alla situps och andra styrkeövningar, förutom armhävningarna som jag bara orkar om jag tränat 3-4 ggr i veckan i minst 3 månader. Så det är lungan.

Nej nu måste jag göra mig i ordning. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0