Lista

Snodde en lista av Jessica:

DIG:
1. Hur lång är du? 1,69 m
2. Vad vill du bli när du bli stor? Barnmorska!
3. Vad pluggar du? -Sjuksköterska 
4. Har du långt hår? -Neej.
5. Vilken hårfärg har du? - Blond
6. Sminkar du dig? - japp, antingen ordentligt eller inte alls
7. Har du haft sex senaste månaden?  Ja!
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Haha det syns ju faktiskt på magbilden :D
10. Har du kysst någon idag? - Ja! En hejdåmorgonkyss av min käraste

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? -
Nej men de är supergifta!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Det går ju inte att svara på. Båda är bäst!
3. Hur många syskon har du? - 6
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Jag vet faktiskt inte.. det var nog hejdå
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Han lagade säkert blodpudding eller nåt annat därborta i England.
6. Hur många ställen har du bott på? - Jag har varit skriven på 3 ställen, barndomshuset, S:t persgatan och här
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Haha jaa det är olika det!
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Oj.. Johan? Alla andra är bitches, speciellt Hanna ;)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Påsk. Men snart är det fredag!
 

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? -
Amanda och jag fikade och dolade i fredags!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - fFrsöker komma ihåg... Det måste vart hos Frida i oktober!
3. Har du kysst nån kompis? - Ja apsolut
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - jadå, fast bara bekant nuförtiden
5. Vem har du varit kompis med längst? - Shamim och Sofia! Som jag fortfarande träffar och inte "bara" hörs av med måste vara Lisafisa! 
6. Vem känner dig bäst? - mina systrar och Oskar
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - osams och osams.. jag vet inte riktigt om jag kan säga osams med nån sen typ mellanstadiet. 
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - nej, alla får väl tycka om vad man vill
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - haha nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? -
Baggy jeans som numer sitter rätt tight i de övre regionerna... det krävs gummisnodd. Och så ett vitt långt linne och en rosa t-shirt med en glitterdöskalle på
2. Har du bytt om idag? - japp, jag bytte till mjukisbrallor och Oskars stora myströja...
3. Favorittröja? - Det går i perioder
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Oj.. jag gillar Oskars röda t-shirt med svart tryck på grymt mycket!
5. Har du gett bort kläder nån gång? - massa gånger!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Jaa.. tex mina "studentenskor" som jag aldrig använde, och dr martenskängorna
7. Har du handlat kläder genom internet? - yepp, massa gånger från H&M och nån gång från nån "internetkompis"
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Det tror jag nog inte
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Håller med jessica där - För korta byxor
10. Vad använder du för skor? - Prickiga skor och vita wannabee-converse


VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? -
Jag vågar men jag gör det inte, respektlöst och fånigt.
2. Klä dig annorlunda? - HAHAHAHAHAHAHA jaa
3. Vara dig själv? - Absolut
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Yes, min fina mage får alla som vill se.
 5. Fisa inför din pojk-/flickvän? - Haha jaa vi har haft pruttävlingar en massa gånger
6. Pierca dej? - Obviously
7. Ge dig på utmaningar? - Beror väl på vilken utmaning det är! Om det är nån jag är intresserad av, absolut. Jag skulle vilja påstå att det är en sjujäkla utmaning att böra på universitetet 
8. Ha sex på offentlig plats? - Hihi
9. Vara omogen? - Omogen enligt vem? Barnslig - självklart!
10. Äta småkryp? - Jag råkade bita i en nyckelpiga en gång. Det gör jag INTE om


SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Linköpings universitet
2. Vad heter din favoritlärare? - Min handledare Ulla är bra!
3. Vad är ditt favoritämne? - ss
4. Snyggaste läraren på skolan? - Eh.. hahaha
5. Har du bra betyg? - Vi får bara G eller IG, hittills är jag godkänd på allt jag gjort
6. Tråkigaste ämnet? - ss
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Nej, dessutom tror jag inte riktigt att man kan skolka från universitetet..
8. Hur tar du dig till skolan? - Promenixar eller cyklar
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - hihi


RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - nepp
2. När tuggade du tuggummi senast? - Säkert över ett år sen. Jo förresten jag åt Funny nån gång i februari
3. När var du på semester senast? - Påskas får man väl kalla semester? Utomlands var för nästan 2 år sen, maj 06
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Orange faktiskt, otippat nog
5. Är ditt hår tråkigt? -  Nja det är lite.. på utväxt lix.
6. Vad har du för påslakan just nu? - Vitt med blå ränder som bildar rutor
7. Vem såg dig naken senast? - Osbribb!
8. Hur ofta duschar du? - Nästan aldrig, badar gör jag däremot kanske 3 ggr/vecka.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - Jag vet inte
10. När ska du gå och lägga dig? - Efter DH och sen hundpromenad skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi, visst är det kul att fylla i såna här listor :)
Jag tycker det är rätt okej att jobba med PBL.. Det värsta är väl att vi haft ett nytt fall varenda vecka och det blir lite långtråkigt, och ibland är inte grupphandledarna överens om vad som ska ingå i fallet. Men det är absolut ett bra sätt att leta upp info på och lära sig på egen hand. =) Du då? Arbetar ni mycket med det?
kram

2008-04-22 @ 17:45:22
URL: http://sweetpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0