lägenhet, kramp och höga kickar

Igår var vi och tittade på den andra lägenheten, den var också fin! Visserligen gräsligt möblerat och vidriga tapeter men den har potential :) Och så har den en stor toalett med tvättmaskin och torktumlare. Fast torktumlaren lär inte gå varm (hehe) om jag får bestämma. Det är väl när det blir blöjkris/strumpkris kanske ;)

Jag har 3 avier som väntar hemma ^_^ Inte så jätteroliga egentligen kanske, 2 är till böcker och den tredje är till blöjor och blöjbyxor. Fast jag är lite exalterad över blöjorna, haha!

Lillen har hållit igång väldigt idag, och sparkat/slagit högt upp, över naveln tom.
Imorse fick jag jordens kramp i vaden när jag sträckte på mig, jag brukar få kramp flera gånger per natt men då kan jag stoppa den innan den drar igång "på riktigt". Den här var riktigt groteskt jävulusisk, det GICK inte att räta upp foten trots att jag drog i den allt jag kunde, jag tror att jag skrek så att jag väckte hela huset.. Tillslut gick det att räta på foten när jag ställde mig med min fulla tyngd på den och då slutade krampen också.. fy sjutton, jag får vara jätteförsiktig och inte sträcka ut foten när jag sträcker på mig, den måste vara vinklad och då blir inte sträckningen lika njutningsfull. Dumma vad >:(



jag agerade dock inte lika töntigt som fotbollspojkar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilken rolig bild. gu vad jag är taskig som skrattar åt den stackars krampande pojken, but I couldn't help it.

Ps. jag sitter på en dator som vägrar låta mitt namn stå kvar i "namn:" kolumnen. Jag är solish, just so you know.

2008-04-08 @ 13:11:26
Postat av: Oskar

haha det kommer jag inte ihåg. Var jag till någon hjälp? :D

2008-04-08 @ 15:10:10
URL: http://jagvillintehanagonsallad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0