Hem

Solen skiner igen! Fast jag vet inte om den gör det i Karlstad.. Idag cyklade jag till skolan i bara klänning, tunn långärmad tröja och ballerinaskor :) Toppen! Nu har i princip alla träd iallafall börjat slå ut <3

Vi åker X2000 hem så vi får se hur jag mår, men förra gången gick det faktiskt bra, sålänge jag knarkar åksjuketablett och inte läser så ska det nog funka. Tråkigt bara att man blir så sjukt seg av åksjuketabletten..

Ikväll så har O och jag bestämt att vi ska grilla! Tror att det är premiären för mamma, det är GÔTT DÄ!

Kommentarer
Postat av: solveig

solen skiner i säffle, och det är ju inte såååå långt bort =)

2008-04-29 @ 13:20:08
Postat av: Hanna

Avundsjuk, jag är så avundsjuuk
Det finns så mycket jag behöver
grilla, sol och massa kärlek!

:D

Ja just det, det får jag ju också!
Fast inte hos er... :)

pusapusa

2008-04-29 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0