God Morgon

image58


Idag har jag fått sova ut ordentligt, och det behövde jag! Jag sov som en stock fram till 5-6 nån gång, annars brukar jag vakna runt två. Sen sov jag nästan utan avbrott fram till klockan 10 (exakt!) när hundarna tyckte att det var dags att gå ut.

Jag har "bara" skola på eftermiddagen idag, däremot så måste jag läsa en hel del.

Kan ju berätta för världen att Oskar och jag inte har ätit godis/chips/glass osv. på FYRA dagar!! Det är verkligen jättejättejättebra för att vara oss! Vi ska inte äta nåt idag heller men sen i helgen får vi äta :) Så är det bara att kämpa på nästa vecka igen, det är alltid svårare om man har pengar man kan spendera på godis.

Tyvärr kan jag inte säga att jag märker nån större skillnad för att vi inte äter nåt godis - jag mår fortfarande illa på morgonen, jag är fortfarande väldigt trött, är fortfarande inte bra i magen utan närmare detaljer.

Det jag framförallt känner av är att jag känner mig mycket bättre som person, att jag inte känner mig uppsvälld hela tiden och att jag faktiskt inte har nåt större sug.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bara man får äta i helgen så!!! :-D

2008-04-24 @ 11:17:34
Postat av: tinkerbellan

huset ser så litet ut, men det e större när man kommer in..

2008-04-24 @ 11:46:31
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0