Det är vår i luften

Jaa det kan man då verkligen säga, vår vår vår! Typiskt att vara inne i skolan hela dagen då! Jag känner iallafall att jag har fått en del gjort, tom. lite som jag hade tänkt göra imorgon. Det betyder att jag ligger före i schemat, vilket betyder att jag faktiskt kanske kan hinna bli klar med näringsrapporten innan valborg. Det vore skönt att slippa tänka på den och få 5 dagar ledigt.. HELT OK!

Som det ser ut nu så är varje helg fram till avslutningen bestämd, det är superskönt.

Denna helgen kommer hanna & eva och våldgästar
På valborg och ända till söndagen 4/5 så åker iallafall jag hem till Karlstad, får se om Oskar också kan
8-11/5 så åker jag och hälsar på mormor och morfar och möter mamma där, för morfar fyller 85!
17-18/5 och 24-25/5 får jag absolut inte boka in nåt för då är det tentaplugg som gäller!
31/5-1/6 så är det som bekant bröllop som gäller :)
senast den 5/6 så flyttar jag hem till Karlstad för sommaren!

Kommentarer
Postat av: lisa

ja vår" :D
ha en underbar dag! :)

2008-04-21 @ 16:45:26
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Amanda

Snart är skolan slut och det blir sommar! LÄNGTAR!

2008-04-21 @ 16:47:55
URL: http://amandasvita.webblogg.se
Postat av: Wilma

Älska vår =)

2008-04-21 @ 16:48:03
URL: http://wilmaekstrom.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej!
Japp jag är i Karlstad på praktik! Är på ATGs Hästsjukhus ute på Färjestad och det är väldigt roligt att få komma ut i verkligheten efter att ha suttit i skolan sen i höstas!!
Det värsta blir väl efter höstpraktiken när man ska TILLBAKA till skolan! Det kommer nog bli hemskt när man jobbat så länge...
Är ju inte speciellt van vid hästar, men man lär sig snabbt hur man ska hantera dem så det är riktigt skoj!
Det är kul att läsa om din graviditet! Jag har en kusin som nog har gått lika länge som du ungefär, hon ska ha bebis i mitten av juli! Alltid kul med lite söta nytillskott i släkten =) Bebisar är ju för goa! =))
MVH Jessica

2008-04-21 @ 19:05:50
URL: http://sweetpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0