Borde inte...

AVSLUTA MENINGEN
Svara INTE på frågan. Avsluta meningen, som om du hade skrivit den själv.

1. Jag har insett att min senaste kyss... var sådär galet omvälvanda, såna man inte upplever jätteofta <3.

2. Jag lyssnar på... mina egna hostningar och Shaylees snarkningar.

3. Jag pratar.. väldigt hest just nu.

4. Jag älskar/tycker om... alla mina 3 familjer, den stora, den lilla och bonusfamiljen.

5. Min bästa vän(ner)... delar min säng.

6. Min första riktiga kyss... vill jag faktiskt inte tänka på.

7. Jag avskyr när folk frågar... hur jag kan ha så liten mage efter halva graviditeten >:(.

8. Kärlek är... brutalt, skoningslöst och vidunderligt underbart.

9. Någonstans, tänker någon... på mig?

10. Jag kommer alltid att... älska min familj.

11. Jag är hemligt förälskad i... ullared ^_^

12. Sist jag grät var... igårkväll.

13. Min mobiltelefon är... fin och vinröd/vinrosa?

14. När jag vaknar på morgonen... så ligger jag en stund och umgås med killen i magen.

15. Innan jag går och lägger mig... lyssnar jag på Harry Potter 7.

16. Just nu tänker jag på... att jag egentligen borde vända blicken åt vänster och börja plugga istället..

17. Bebisar är... allt jag vill ha.

18. Idag ska jag... gå på föreläsning och sen plugga, plugga, plugga. Och så kommer jag få reda på om jag är godkänd i HELkursen också..

19. I kväll ska jag... plugga, plugga, plugga. INTE äta godis/chips/whatever

20. I morgon kommer jag... plugga, plugga, plugga.

21. Jag vill verkligen vara... färdig ssk. Det här är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det inte allmänt känt att man ofta har liten mage länge under den första graviditeten??

2008-04-02 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0