AAAJ!!

Jag känner mig som ett kylskåp.. Jag tränade igår igen och det var lite roligare men nu är jag helt tokstel. Jag kände att jag hade ont i ryggen igårkväll men efs oskar hade så ont i nacken igår så kunde han inte massera mig.

Inatt kunde jag bara sova som en planka, rakt och på rygg. En stund lyckades jag faktiskt sova på mage (yes jag kan det fortfarande! Iaf snett på magen) men på sidan var helt omöjligt, jag fick så himla ont i ryggen!
Idag ska vi dessutom ha förflyttningsteknik på färdighetsträningen, jag lär ju vara ännu stelare när jag kommer hem. Det är verkligen synd att massage ska vara så jäklans dyrt, alla borde masseras minst en gång i månaden.

Skönt att jag får låna Oskars cykel iaf, det hade varit mycket jobbigare att gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0